Amit örömmel tanultunk, soha nem felejtjük el... (Alfred Mercier)

2010. szept. 22.

Történet az első 0-ról kezdő óráról

Múlt szombaton elkezdődtek kurzusaink a Tűzraktérben. Délelőtt az igazi, 0-ról kezdőkkel ezt a történetet hoztuk össze. Azt hiszem, nem rossz, hogy az az 5 tanuló, aki szombat déletőtt 9-kor kezdett életében először angolul tanulni, délre már simán értette a 163 szavas történetet. Természetesen büszke vagyok rátok! :)

A hang mp3-ban jobb kattra letölthető innen, a szöveg pedig alább olvasható:

There is a girl. Her name is Cili. She loves dogs but she has no dog. She cries. She wants a dog. She wants a multicolor dog bigger than Töki. She is not happy without a dog. 

She runs to the pet shop. There is a problem. There is only one dog there, and it is red. Cili yells, ’Oh no! I don’t want a red dog!’ She cries for 2 seconds. 

She runs to the pub. She wants three glasses of Rosé very fast. But there is a problem. There is no Rosé in the pub. Cili yells, ’I want Rosé!!!!!’ The man in the pub yells, ’We have NO Rosé!!!!’ Cili cries in the pub for two and a half hours. She cries a hundred and ten litres of tears. She uses ten thousand tissues. She cries fifty-five litres of tears from her left eye, and she cries fifty-five litres of tears from her right eye. She is terribly unhappy. 

Folytatása következik!

1 hozzászólás:

Hello! (régi ismerős Bee)

Roppantul örülök, hogy ilyen jól sikerültek az első kurzusok. Szerintem hihetetlen eredmény, amit fenn említesz. Gratulálok, csak így tovább!
A szöveget én is értem elsőre, egyetlen szó nem ugrott be (yell), de aztán eszembe jutott, hogy A.J. használja az egyik leckéjében, és már meg is értettem az egész szöveget. Ennek is örülök.
Hamarosan híre megy a kurzusoknak, és tolongani fognak annyian, hogy nem fogjátok győzni!
Ha így lesz, csak jussanak eszedbe szavaim! Én nagyon bízom Benne(d).

További sok sikert!!!

Bee

Megjegyzés küldése